Програмне забезпечення

Програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів (кафе, ресторанів, більярдних), контроль робочого часу співробітників
Додаток для обліку робочого часу "Про100 Табельник"
- Виробник: Про100Системи
- Модель: timekeeper2
- Наявність: Є в наявності
-
2000.00 грн.
Про100 Табельник - додаток, призначений для контролю трудової дисципліни в колективі невеликого або середнього підприємства чисельністю до 300 співробітників. Для детального ознайомлення з функціональністю та призначенням програми перейдіть за цим посиланням.
Для електронної ідентифікації можна використовувати зчитувач будь-якого виробника з інтерфейсом передачі даних COM-порт та кодовою посилкою у форматі: [ Код ідентифікатора ] [ Enter ], докладніше у статті: Як придбати безконтактний зчитувач, а не проблему? Використання зчитувача нашого виробництва спрощує та прискорює налаштування його спільної роботи з програмою.
В останній версії програми ми передбачили можливість роботи з нею
без використання технічних засобів реєстрації, що дозволяє
створювати дані обліку робочого часу відповідальним співробітником
вручну. |
В основі програми лежить сукупність кількох довідників:
- довідник співробітників,
- довідник посад,
- довідник підрозділів,
- довідник ідентифікаторів.
- редагування довідників,
- налаштування прав доступу співробітників,
- дослідження повного журналу операцій реєстрації та, за необхідності, внесення до нього коректив,
- створення різноманітних звітів з можливістю їх експорту до формату електронної таблиці MS Office або OpenOffice,
Серед інших переваг можна відзначити такі можливості:
- повністю "безконтактна" реєстрація приходу⁄відходу (не потрібно маніпуляцій мишкою або клавіатурою);
- підтримка робочого часу в "віртуальній добі" (початок в одній календарній добі, а закінчення - у наступній);
- додатковий облік "надурочного" часу;
- підтримка роботи зі зчитувачами не тільки виробництва "Про100 Системи", а й інших виробників;
- можливість контролю часу реєстрації за джерелом точного часу в інтернеті;
- робота в локальній мережі, в розрахованому на багато користувачів режимі;
- можливість підключення функцій контролю доступу;
-
підтримка двох мов інтерфейсу: російської та української.
Програма має масштабовану функціональність, яка забезпечується засобами
модулів, що підключаються. В даний час програма підтримує два модулі, що
підключаються – «Контроль доступу» і «Зв'язок з Топ додатками», ліцензування
яких
здійснюється окремо. Тимчасова (безкоштовна) ліцензія не надає права використання модулів, що
підключаються.
Покупка постійної ліцензії передбачає оплату:
2000 грн за кожне робоче місце програми «Про100 Табельник»;
1200 грн за кожен програмний модуль, що підключається.
Підтримка:
Безкоштовна підтримка 15 & 45 днів |
Після
безкоштовної підтримки |
Ми надаємо безкоштовну підтримку нашого додатку протягом:
Перших 15 днів під час ознайомлення з демонстраційною версією.
|
Ми надаємо послуги платно не лише за одноразовими зверненнями, а й
на основі абонентського обслуговування.
Для нашого додатку здійснюємо:
|
Також рекомендуємо ознайомитись з Ліцензійною угодою та статтями:
-
Володар часу. Або хто у вас табельник?
- Як за десять кроків самостійно налаштувати програмний додаток «Про100 Табельник»
- Магія «Про100 Табельника». Як зробити «гладкі» звіти з «шорстких» даних
- Облік робочого часу сумісників в Про100 Табельник
-
Облік понаднормово відпрацьованого часу в Про100 Табельник
-
Облік робочого часу в «Про100 Табельник» без використання технічних
засобів для реєстрації співробітників
Програма поширюється як Shareware (надається повнофункціональна безкоштовна ліцензія на 45 днів).
Оновлення:
22.01.2024р. |
версия 2.3.4.1.288 |
Виконані зміни стосуються методу підготовка даних обліку робочого часу:
Реалізовано можливість їх підготовки без використання технічних
засобів реєстрації співробітників (карт, брелоків та ін.), що
дозволяє створювати інформацію вручну відповідальним
співробітником.
|
22.11.2023р. |
версія 2.3.3.8.258 |
Оптимізація. |
02.11.2023р. |
версія 2.3.3.7.167 |
Виконані зміни стосуються методів:
Фільтр по підрозділах у Звітах: Налаштуваннями програми Фільтр підрозділу може бути встановлений у будь-якому з двох режимів, за:
Понаднормово відпрацьований час співробітниками: До наявних методів нарахування понаднормово відпрацьованого часу До початку та Після закінчення, в поточній версії програми додано В період. Цей метод дозволяє нараховувати понаднормово відпрацьований час у період робочих годин співробітників, наприклад: у вихідні та святкові дні. |
Додаток для обліку робочого часу "Про100 Табельник"
Про100 Табельник - додаток, призначений для контролю трудової дисципліни в колективі ..
2000.00 грн.
Програмний додаток для Odoo «Загальний тайм-трекер»
- Виробник: Про100Системи
- Модель: general-time-tracker-odoo-module
- Наявність: Є в наявності
-
5500.00 грн.
«Загальний тайм-трекер» – ефективний інструмент покращення бізнесу
Вивчайте звіти, виявляйте витрати робочого часу працівників на
діяльність, не пов'язану з безпосереднім робочим
завданням. Таким чином, можна виявляти не тільки дублювання посадових
обов'язків кількома співробітниками, а й їхнє симулювання. |
Аналізуйте поточні плани роботи та готуйте щоденні завдання для працівників на погодженій основі. Грамотне використання ресурсів виконання прискорює процес досягнення мети. |
Дослідіть в єдиному інтерфейсі час роботи співробітників у
будь-якому з шести визначених модулів ERP Odoo. Також аналізуйте їх персональні та порівняльні показники. |
Про модулі, що забезпечують функціональність програми
До складу пакета програми входить один основний – загальний модуль та шість додаткових – модулів-адаптерів, які дозволяють значно підвищити якість бізнес-процесів компанії, їх синхронність та компактність:

Загальний модуль, який збирає інформацію про час, витрачений користувачами на роботу з документами з інших контрольованих модулів: Проект, CRM, Примітки, Обслуговування, Ремонт та Bureaucrat Helpdesk Lite.
«Тайм-трекер для Проект»
Модуль адаптації до модуля Проект для збору інформації про час, витрачений користувачами на роботу із Завданнями Проектів.
Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожне Завдання або Проект, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.
Модуль адаптації до модуля CRM для збирання інформації про час, витрачений користувачами на роботу з Лідами.
Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожен Лід, а й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.
«Тайм-трекер для Примітки»
Модуль адаптації до модуля Примітки для збору інформації про час, витрачений користувачами на роботу з Примітками.
Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожну Примітку, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.
Модуль адаптації до модуля Обслуговування для збору інформації про час, витрачений користувачами на роботу із Запитами на обслуговування.
Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожний Запит на обслуговування, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.
Модуль адаптації до модуля Ремонти для збирання інформації про час, витрачений користувачами на роботу із Замовленнями.
Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожне Замовлення, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.
Модуль адаптації до Bureaucrat Helpdesk Lite для збору інформації про час, витрачений користувачами на роботу з Запитами на обслуговування.
Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожний Запит на обслуговування, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.
Підтримка
Безкоштовна підтримка 15 і 45 днів |
Після безкоштовної підтримки |
Ми надаємо безкоштовну підтримку нашого додатку протягом:
|
Ми надаємо послуги платно не лише за одноразовими зверненнями, а й
на основі абонентського обслуговування.
Для нашого додатку здійснюємо:
|
Додаток протестований на Odoo редакції Community Edition, версії 13.0 з Windows та Ubuntu. Має українську, російську та англійську локалізації.
Перед придбанням додатку уважно ознайомтесь з Ліцензійною угодою і переконайтеся, що редакція та версія встановленого у вас Odoo відповідає зазначеним вимогам і не є SaaS. Якщо у вас виникнуть труднощі з визначенням, проконсультуйтеся з нами.
Виправлення помилок, виявлених у процесі роботи з додатком,
здійснюється шляхом встановлення оновлень (періодичних випусків), а
також в індивідуальному порядку за невідкладними обставинами.
Помилками в роботі додатку вважаються: некоректне виконання його
програмного коду або невідповідність заявленому в описі його
функціоналу.
Встановлення
Додайте модуль до папки ADDONS Odoo. Після цього перезавантажте Сервер Odoo і перейдіть до Режиму розробника. У меню Додатки застосуйте команду Оновити список додатків. Тепер установіть модуль, натиснувши кнопку Встановити.
Додаткові послуги
Якщо Ви плануєте стати користувачем Odoo, ми можемо Вам допомогти:
Орендувати та налаштувати сервер для хостингу Odoo.
Розгорнути та налаштувати потрібну конфігурацію Odoo.
Запустити Odoo за допомогою
протоколу
https
на
nginx.
Надати інформаційну підтримку з налаштування та роботи з
Odoo.
Підготувати необхідні методичні матеріали для
користувачів-початківців.
Про плани
В даний час ми працюємо над адаптацією додатку до Odoo версії 14.0 і 15.0.

Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через
хвіртку. Частина 2
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через
хвіртку. Частина 3
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через
хвіртку. Частина 4
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через
хвіртку. Частина 5
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через
хвіртку. Частина 6
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через
хвіртку. Частина 7
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через
хвіртку. Частина 8
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через
хвіртку. Частина 9
Програмний додаток для Odoo «Загальний тайм-трекер»
«Загальний тайм-трекер» – ефективний інструмент покращення бізнесу ..
5500.00 грн.
Програмне забезпечення "Про100 Спрут"
- Виробник: Про100Системи
- Модель: SW-SPRUT
- Наявність: Є в наявності
-
3250.00 грн.
ПЗ "Про100 Спрут" застосовується для організації обліку використання більярдних та тенісних столів, саун, VIP-залів. Воно призначене для збору, обробки та зберігання даних від пультів управління ресурсами "Спрут", а також для ведення розрахунково-касових операцій, аналізу статистики використання ресурсів та формування різних звітів.
"Про100
Спрут" - сучасне клієнт/серверне рішення. Модуль сервера розміщується
на комп'ютері, до якого підключено пульти керування ресурсами. Модулі
клієнта можна запустити з будь-якого комп'ютера локальної мережі.
Використовувана архітектура дозволяє підключатися до сервера віддалено,
через Інтернет. При передачі в мережі конфіденційної інформації,
наприклад паролів, вона шифрується. Можливий поділ доступу до різних
груп ресурсів, наприклад, маркерів - до більярдних столів, а
адміністраторів сауни - до саун. Для авторизації персоналу в програмі та
для застосування дисконтних карток клієнтів рекомендується придбати RFID зчитувач RR08U-HK і комплект RFID міток (брелоків або карт).
З додатковою інформацією по рішенням для більярду Ви можете ознайомитись на сторінці сайту "Про100 Системи".
При замовленні рекомендуємо перейти на сторінку формування комплекту комп'ютерної системи обліку "Про100 Спрут".
Програмне забезпечення "Про100 Спрут"
ПЗ "Про100 Спрут" застосовується для організації обліку використання більярдних та тенісних столів..
3250.00 грн.
Додаткове робоче місце "Про100 Спрут"
- Виробник: Про100Системи
- Модель: SW-SPRUT-CLIENT
- Наявність: Є в наявності
-
1500.00 грн.
Додаткове робоче місце (тільки "клієнт") - є графічним інтерфейсом, за допомогою якого по локальній мережі або віддалено можна виконувати майже всі операції з конфігурування системи "Про100 Спрут", друку рахунків відвідувачам, перегляду звітів тощо.
Додаткове робоче місце "Про100 Спрут"
Додаткове робоче місце (тільки "клієнт") - є графічним інтерфейсом, за допомогою якого по локальні..
1500.00 грн.
Програма для налаштування зчитувачів "Конфігуратор RR08U"
- Виробник: Про100Системи
- Модель: RR08U-CONFIG
- Наявність: Є в наявності
-
0.00 грн.
Програма "Конфігуратор для RR08U" розроблена для налаштування параметрів RFID зчитувачів типу RR08U-HK та RR08U-VC з інтерфейсом USB.
Використовуючи програму, ви можете вибрати один із варіантів інформаційної посилки зчитувача та налаштувати всі її компоненти:
"префікс" - до п'яти символів, які передаються перед кодом мітки,
"код" - 9 різних форматів передачі коду мітки,
"суфікс" - до п'яти символів, які передаються після коду мітки,
"закінчення" - символ, що означає кінець посилки.
Для "клавіатурного" варіанта зчитувача (RR08U-HK) в префіксі і суфіксі можна додавати коди функціональних клавіш (F1-F12).
Конфігуратор має зручний і зрозумілий графічний інтерфейс, який дозволяє легко працювати з програмою, а також детальний опис.
Програма розповсюджується безкоштовно.

Завантажити програму
Програма для налаштування зчитувачів "Конфігуратор RR08U"
Програма "Конфігуратор для RR08U" розроблена для налаштування параметрів RFID зчитувачів типу RR08U-..
0.00 грн.