Меню

«Загальний тайм-трекер» ефективний інструмент покращення бізнесу

Дозволяє виявити непродуктивні витрати робочого часу.

Вивчайте звіти, виявляйте витрати робочого часу працівників на діяльність, не пов'язану з безпосереднім робочим завданням. Таким чином, можна виявляти не тільки дублювання посадових обов'язків кількома співробітниками, а й їхнє симулювання.

Сприяє формуванню найбільш раціонального набору завдань, що виконуються.

Аналізуйте поточні плани роботи та готуйте щоденні завдання для працівників на погодженій основі.

Грамотне використання ресурсів виконання прискорює процес досягнення мети.

Надає комплексний аналіз часу, витраченого співробітниками, у 6 модулях Odoo.

Дослідіть в єдиному інтерфейсі час роботи співробітників у будь-якому з шести визначених модулів ERP Odoo. Також аналізуйте їх персональні та порівняльні показники.

Про модулі, що забезпечують функціональність програми

До складу пакета програми входить один основний – загальний модуль та шість додаткових – модулів-адаптерів, які дозволяють значно підвищити якість бізнес-процесів компанії, їх синхронність та компактність:


«Загальний тайм-трекер»

Загальний модуль, який збирає інформацію про час, витрачений користувачами на роботу з документами з інших контрольованих модулів: Проект, CRM, Примітки, Обслуговування, Ремонт та Bureaucrat Helpdesk Lite.


«Тайм-трекер для Проект»

Модуль адаптації до модуля Проект для збору інформації про час, витрачений користувачами на роботу із Завданнями Проектів.

Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожне Завдання або Проект, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.


«Тайм-трекер для CRM»

Модуль адаптації до модуля CRM для збирання інформації про час, витрачений користувачами на роботу з Лідами.  

Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожен Лід, а й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості. 


«Тайм-трекер для Примітки»

Модуль адаптації до модуля Примітки для збору інформації про час, витрачений користувачами на роботу з Примітками.

Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожну Примітку, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.


«Тайм-трекер для Обслуговування»

Модуль адаптації до модуля Обслуговування для збору інформації про час, витрачений користувачами на роботу із Запитами на обслуговування.

Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожний Запит на обслуговування, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.


«Тайм-трекер для Ремонту»

Модуль адаптації до модуля Ремонти для збирання інформації про час, витрачений користувачами на роботу із Замовленнями.

Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожне Замовлення, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.


«Тайм-трекер для Bureaucrat Helpdesk Lite»

Модуль адаптації до Bureaucrat Helpdesk Lite для збору інформації про час, витрачений користувачами на роботу з Запитами на обслуговування.

Дозволяє контролювати не тільки робочий час, що витрачається користувачами на кожний Запит на обслуговування, але й відсоток робіт, що залишилися, залежно від їх передбачуваної тривалості.

Підтримка

Безкоштовна підтримка 15 і 45 днів

Після безкоштовної підтримки

Ми надаємо безкоштовну підтримку нашого додатку протягом:

Перших 15 днів під час ознайомлення з демонстраційною версією (використовуйте замовити онлайн демо посилання, якщо ваш браузер підтримує такі на поштові сервіси, інакше скопіюйте з нього адресу та надішліть лист у будь-який доступний спосіб).

45 днів після дати придбання.

    Ми надаємо послуги платно не лише за одноразовими зверненнями, а й на основі абонентського обслуговування.
    Для нашого додатку здійснюємо:

    Інформаційну підтримку.

    Адаптацію до існуючих в компанії бізнес-процесів.

    Доопрацювання до потрібної функціональності.

      Додаток протестований на Odoo редакції Community Edition, версії 13.0 з Windows та Ubuntu. Має українську, російську та англійську локалізації.

      Перед придбанням додатку уважно ознайомтесь з Ліцензійною угодою і переконайтеся, що редакція та версія встановленого у вас Odoo відповідає зазначеним вимогам і не є SaaS. Якщо у вас виникнуть труднощі з визначенням, проконсультуйтеся з нами.

      Виправлення помилок, виявлених у процесі роботи з додатком, здійснюється шляхом встановлення оновлень (періодичних випусків), а також в індивідуальному порядку за невідкладними обставинами. Помилками в роботі додатку вважаються: некоректне виконання його програмного коду або невідповідність заявленому в описі його функціоналу.

      Встановлення

      Додайте модуль до папки ADDONS Odoo. Після цього перезавантажте Сервер Odoo і перейдіть до Режиму розробника. У меню Додатки застосуйте команду Оновити список додатків. Тепер установіть модуль, натиснувши кнопку Встановити.

      Додаткові послуги

      Якщо Ви плануєте стати користувачем Odoo, ми можемо Вам допомогти:

      Орендувати та налаштувати сервер для хостингу Odoo.

      Розгорнути та налаштувати потрібну конфігурацію Odoo.

      Запустити Odoo за допомогою протоколу https на nginx.

      Надати інформаційну підтримку з налаштування та роботи з Odoo.

      Підготувати необхідні методичні матеріали для користувачів-початківців.

        Про плани

        В даний час ми працюємо над адаптацією додатку до Odoo версії 14.0 і 15.0.

        Блог
        Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 1

         Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 2

         Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 3

         Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 4

         Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 5

         Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 6

         Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 7

         Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 8

         Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 9

        Написати відгук

        Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
            Погано           Добре
        Каптча

        Програмний додаток для Odoo «Загальний тайм-трекер»

        • Виробник: Про100Системи
        • Модель: general-time-tracker-odoo-module
        • Артикул:
        • Наявність: Є в наявності
        • 5500.00 грн.


        Замовити в 1 клік

        Ми зателефонуємо Вам для уточнення деталей замовлення

        Загальний тайм-трекер, Odoo