
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 8
У цій публікації ми розповімо, як організувати роботу безкоштовного
модуля з магазину додатків Odoo Bureaucrat Helpdesk Lite —
Служби підтримки спільно з Загальним тайм-трекером.
Нагадуємо, що для цього необхідно встановити модуль адаптації
Тайм-трекер для Bureaucrat Helpdesk Lite, який входить до пакету
для інсталяції нашого додатку.
Після його встановлення в інтерфейсі модуля Служби підтримки з'являться елементи керування та відображення, які забезпечать необхідну функціональність для спільної роботи модуля Служби підтримки із Загальним тайм-трекером.
Створення Стікера, пов'язаного із
Запитом на обслуговування, відбувається автоматично при
натисканні кнопки будь-яким із двох методів, виділених червоним
на екранних знімках діалогів програми. В іншому випадку
відбувається перехід до вже існуючого, пов'язаного с цім
Запитом на обслуговування Стікера. |
|
На цьому ми завершимо ваше ознайомлення з модулем Служби підтримки у складі нашого додатку Загальний тайм-трекер. Як ви зрозуміли, його основне завдання: генерація пов'язаних із Запитами на обслуговування Стікерів для подальшої їх обробки в Загальному тайм-трекері та відображення основних показників процесу їхнього виконання користувачами:
- Очікувана тривалість
- Тривалість виконаного
- Відхилення тривалості (%).
(Далі буде)