Меню
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 7

Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 7

Опубліковано: 12.09.2023 Перегляди: 252 Коментарі : 0

У цій публікації ми розповімо, як організувати роботу стандартного модуля Odoo Ремонт спільно з Загальним тайм-трекером. Нагадуємо, що для цього необхідно встановити модуль адаптації Тайм-трекер для Ремонт, який входить до пакету для інсталяції нашого додатку.

Після його встановлення в інтерфейсі модуля Ремонт з'являться елементи керування та відображення, які забезпечать необхідну функціональність для спільної роботи модуля Ремонт із Загальним тайм-трекером.

Створення або пошук Стікера, пов'язаного із Замовленням на ремонт

Створення Стікера, пов'язаного із Замовленням на ремонт, відбувається автоматично при натисканні кнопки будь-яким із двох методів, виділених червоним на екранних знімках діалогів програми. В іншому випадку відбувається перехід до вже існуючого, пов'язаного с цім Замовленням на ремонт Стікера.

Зведені показники для Стікера, пов'язаного із Замовленням на ремонт

  • Очікувана тривалість – це заплановані витрати часу на виконання Замовлення на ремонт.
  • Тривалість виконаного – це загальний час, витрачений усіма користувачами на виконання Замовлення на ремонт.
  • Відхилення тривалості (%) – це різниця між Очікуваною тривалістю та Тривалістю виконаного, виражена у відсотках.


На цьому ми завершимо ваше ознайомлення з модулем Ремонт у складі нашого додатку Загальний тайм-трекер. Як ви зрозуміли, його основне завдання: генерація пов'язаних із Замовленнями на ремонт Стікерів для подальшої їх обробки в Загальному тайм-трекері та відображення основних показників процесу їхнього виконання користувачами:

  • Очікувана тривалість
  • Тривалість виконаного
  • Відхилення тривалості (%).


(Далі буде)

Tags: Загальний тайм-трекер, Odoo

Продукти, пов'язані з цією публікацією

Схожі повідомлення

Коментарі

Напишіть свій коментар

Каптча