
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 6
У цій публікації ми розповімо, як організувати роботу стандартного
модуля Odoo Обслуговування спільно з Загальним тайм-трекером.
Нагадуємо, що для цього необхідно встановити модуль адаптації
Тайм-трекер для Обслуговування, який входить до пакету для інсталяції
нашого додатку.
Після його встановлення в інтерфейсі модуля Обслуговування з'являться елементи керування та відображення, які забезпечать необхідну функціональність для спільної роботи модуля Обслуговування із Загальним тайм-трекером.
Створення Стікера, пов'язаного із Запитом на обслуговування, відбувається автоматично при натисканні кнопки будь-яким із двох методів, виділених червоним на екранних знімках діалогів програми. В іншому випадку відбувається перехід до вже існуючого, пов'язаного с цім Запитом на обслуговування Стікера. |
|
На цьому ми завершимо ваше ознайомлення з модулем Обслуговування у складі нашого додатку Загальний тайм-трекер. Як ви зрозуміли, його основне завдання: генерація пов'язаних із Запитами на обслуговування Стікерів для подальшої їх обробки в Загальному тайм-трекері та відображення основних показників процесу їхнього виконання користувачами:
- Очікувана тривалість
- Тривалість виконаного
- Відхилення тривалості (%).
(Далі буде)