Меню
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 4

Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 4

Опубліковано: 11.09.2023 Перегляди: 181 Коментарі : 0

У цій публікації ми розповімо, як організувати роботу стандартного модуля Odoo CRM спільно з Загальним тайм-трекером. Нагадуємо, що для цього необхідно встановити модуль адаптації Тайм-трекер для CRM, який входить до пакету для інсталяції нашого додатку.

Після його встановлення в інтерфейсі модуля CRM з'являться елементи керування та відображення, які забезпечать необхідну функціональність для спільної роботи модуля CRM із Загальним тайм-трекером.

Створення або пошук Стікера, пов'язаного із Лідом CRM

Створення Стікера, пов'язаного із Лідом CRM, відбувається автоматично при натисканні кнопки будь-яким із двох методів, виділених червоним на екранних знімках діалогів програми. В іншому випадку відбувається перехід до вже існуючого, пов'язаного с цим Лідом CRM Стікера.

Зведені показники для Стікера, пов'язаного із Лидом CRM

  • Очікувана тривалість – це заплановані витрати часу на супровід Лида CRM.
  • Тривалість виконаногоце загальний час, витрачений усіма користувачами на супровід Лида CRM.
  • Відхилення тривалості (%) – це різниця між Очікуваною тривалістю та Тривалістю виконаного, виражена у відсотках.

На цьому ми завершимо ваше ознайомлення з модулем CRM у складі нашого додатку Загальний тайм-трекер. Як ви зрозуміли, його основне завдання: генерація пов'язаних із Лідами CRM Стікерів для подальшої їх обробки в Загальному тайм-трекері та відображення основних показників процесу їхнього супроводу користувачами:

  • Очікувана тривалість 
  • Тривалість виконаного
  • Відхилення тривалості (%).


(Далі буде)

Tags: Загальний тайм-трекер, Odoo

Продукти, пов'язані з цією публікацією

Схожі повідомлення

Коментарі

Напишіть свій коментар

Каптча