Меню
Облік робочого часу в «Про100 Табельник» без використання технічних засобів для реєстрації співробітників

Облік робочого часу в «Про100 Табельник» без використання технічних засобів для реєстрації співробітників

Опубліковано: 10.01.2024 Перегляди: 208 Коментарі : 0

Ця стаття орієнтована на ті підприємства, які, можливо, з метою спрощення вже склали своє уявлення про підготовку даних для обліку робочого часу співробітників — без використання технічних засобів (електронних Ідентифікаторів — карт чи Паролів). Ми не ставимо собі за мету розібратися в причинах вибору такого рішення, тому що розуміємо, що в деяких випадках для реалізації іншого, можливість може бути просто відсутня. Наприклад, співробітники можуть розпочинати роботу в дислокаціях, недоступних для реалізації рішення із застосуванням технічних засобів реєстрації робочого часу. Тому залишається можливим лише варіант створення цих даних відповідальним співробітником централізовано вручну.

Для реалізації методу підготовки даних про реєстрацію співробітників вручну, починаючи з версії додатка 2.3.4.1, передбачено спеціальну функціональність:

У реквізитах співробітника

До списку для присвоєння Ролі додано опцію Співробітник, вибір якої дозволяє не надавати йому атрибутів реєстрації — Ідентифікатору або Паролю. Як наслідок, такий співробітник не має можливості реєстрації в програмі із застосуванням зазначених засобів. Інформація про відпрацьований ним час може створюватися в програмі тільки відповідальним співробітником вручну.




У реквізитах операції реєстрації

У процесі її створення вручну для співробітника в Ролі Співробітник присвоюється за замовчуванням робочий розклад (Час-Приходу та Час-Відходу) відповідний Посаді та Підрозділ, зазначений у його обліковому записі.

Якщо для співробітника в поточному періоді вже існує реєстрація робочого часу, то кожна наступна реєстрація додається в стик попередньої - каскадно.

Така функціональність дозволяє спростити і прискорити створення операцій реєстрації вручну, але при необхідності не обмежує можливості зміни вже привласнених їм реквізитів.

Нарешті, ми завершили ознайомлення з методом підготовки даних про реєстрацію співробітників вручну. Однак це ще не останнє наше корисне рішення. Будуть інші, але про них ми поговоримо пізніше.

Tags: облік робочого часу, контроль доступу, RFID зчитувач

Продукти, пов'язані з цією публікацією

Схожі повідомлення

Коментарі

Напишіть свій коментар

Каптча