
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 3
У цій публікації ми розповімо, як організувати роботу стандартного
модуля Odoo Проект спільно з Загальним тайм-трекером.
Нагадуємо, що для цього необхідно
встановити модуль адаптації Тайм-трекер для Проект, який входить до
пакету для інсталяції нашого додатку.
Після його встановлення в інтерфейсі модуля Проект з'являться елементи керування та відображення, які забезпечать необхідну функціональність для спільної роботи модуля Проект із Загальним тайм-трекером.
Створення Стікера, пов'язаного із
Завданням Проекту, відбувається автоматично при натисканні
кнопки будь-яким із двох методів, виділених червоним на екранних
знімках діалогів програми. В іншому випадку відбувається перехід
до вже існуючого, пов'язаного с цим
Завданням Проекту Стікера. |
|
Табель обліку робочого часу - Табель, є спільним як для Стікера, так і для Задачі Проекту. Він генерується автоматично в процесі роботи із Загальним тайм-трекером - Трекером. Таким чином, кожен елемент Табеля консолідує відповідні елементи Трекера. |
Очікувана тривалість – це сумарні заплановані витрати часу на виконання кожного із Завдань, які утворюють Проект. Тривалість виконаного – це сумарний час, витрачений усіма користувачами на виконання кожного із Завдань, які утворюють Проект.
Відхилення тривалості (%) – це різниця між сумарними
Очікуваною тривалістю та Тривалістю виконаного,
виражена у відсотках. |
На цьому ми завершимо ваше ознайомлення з модулем Проекти у складі нашого додатку Загальний тайм-трекер. Як ви зрозуміли, його основне завдання: генерація пов'язаних із Завданнями Проекту Стікерів для обробки в Загальному тайм-трекері та відображення основних показників процесу роботи користувачів над Завданнями Проекту:
- Очікувана тривалість
- Тривалість виконаного
- Відхилення тривалості (%)
- Табель обліку робочого часу.
(Далі буде)