Меню
Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 2

Наш контроль продуктивності праці співробітників – шлях у Odoo через хвіртку. Частина 2

Опубліковано: 03.09.2023 Перегляди: 300 Коментарі : 0

Сьогодні ми перейдемо безпосередньо до ознайомлення з функціоналом нашого програмного додатку «Загальний тайм-трекер», далі Додатку.

Ця публікація не є посібником користувача програми. У ній я спробую максимально коротко, практично у тезовій формі, зафіксувати її основні функціональні можливості та деякі прийоми роботи з нею. Крім того, для загального уявлення про її інтерфейс приведу екранні копії деяких його фрагментів.

Загальний тайм-трекер, огляд

Почнемо з функціональної схеми, що демонструє основні елементи та їх взаємозв'язок у Додатку:



Панель управління

Це функціональність модуля Загальний тайм-трекер. Дозволяє відстежувати стан активних (виконуваних) Стікерів (робочих цілей) в режимі реального часу, а також виконувати операції з треками: запуск, зупинка і т.д.

Короткострокове планування

Це функціональність модуля Загальний тайм-трекер. Дозволяє планувати робочий час та робочі цілі (Стікери) співробітників.

Звіти

Це функціональність модуля Загальний тайм-трекер. Надає звіти про витрати робочого часу, корисне завантаження та планування робочих цілей (Стікерів) співробітників.

Табель обліку робочого часу

Це функціональність модуля Загальний тайм-трекер. Табелі обліку робочого часу можуть створюватися автоматично для кожного Стікера на основі модуля Журнали завдань із стандартного дистрибутива Odoo.

Проект

Це стандартний модуль Проект у дистрибутиві Odoo. При роботі з Загальним тайм-трекером він генерує Стікер для кожного Завдання, який потім обробляється за встановленими правилами.

Тут же можна отримати зведення про витрати часу не тільки на реалізацію кожного Завдання, а й на пов'язаний з ним Проект загалом.

CRM

Це стандартний модуль CRM у дистрибутиві Odoo. При роботі з Загальним тайм-трекером він генерує Стікер для кожного Ліда, який потім обробляється за встановленими правилами.

Тут же можна отримати інформацію про витрати часу на реалізацію кожного з Лідів.

Ремонти

Це стандартний модуль Ремонти у дистрибутиві Odoo. При роботі з Загальним тайм-трекером він генерує Стікер для кожного Замовлення, який потім обробляється за встановленими правилами.

Тут же можна отримати інформацію про витрати часу на реалізацію кожного із Замовлень.

Обслуговування

Це стандартний модуль Обслуговування в дистрибутиві Odoo. При роботі з Загальним тайм-трекером він генерує Стікер для кожного Запиту на обслуговування, який потім обробляється за встановленими правилами. 

Тут же можна отримати інформацію про витрати часу на реалізацію кожного із Запитів на обслуговування

Примітки

Це стандартний модуль Примітки у дистрибутиві Odoo. При роботі з Загальним тайм-трекером він генерує Стікер для кожної з Приміток, який потім обробляється за встановленими правилами.

Тут же можна отримати інформацію про витрати часу на реалізацію кожної з Приміток.

Bureaucrat Helpdesk Lite

Це безкоштовний модуль Bureaucrat Helpdesk Lite - Служба підтримки з магазину програм Odoo. При роботі з Загальним тайм-трекером він генерує Стікер для кожного Запиту на обслуговування, який потім обробляється за встановленими правилами. 

Тут же можна отримати інформацію про витрати часу на реалізацію кожного із Запитів на обслуговування

Стікери як інструмент відстеження робочого процесу

Переміщення Стікерів у робочому процесі

Операції над Стікерами виконуються в розділі Панель управління. Від моменту створення до моменту завершення кожен Стікер проходить наступні чотири Етапи:

  • Новий
  • В очікуванні
  • Виконується
  • Готово.

Управління етапами виконання Стікерів

Це можна зробити за допомогою кнопок:

  • Почати
  • Продовжити
  • Зупинити
  • Готово
  • Скасувати.

У результаті створюються записи (Треки), пов'язані зі Стікером, з датою та часом початку та закінчення відповідного робочого процесу.

Перегляд та редагування Журналу часу Стікера

Зміни вносяться інструментами Odoo не лише безпосереднім користувачем, а й користувачем у ролі Посадової особи, який може змінювати та створювати Треки від інших користувачів, як диспетчер процесів.

Усі Треки відзначені кольоровим маркуванням, що визначає як їхню приналежність поточному користувачеві, так і стан їх виконання: Активний, Завершений користувачем або Завершений примусово при запуску іншого Треку.


Процес зміни Журналу часу Стікера підтримує перевірку нових атрибутів Треку, незалежно від його приналежності до Стікера, щоб уникнути перетину або об'єднання періодів, що належать користувачеві.

Як створюється Табель робочого часу Стікера?

Під час роботи користувача зі Стікером Табель обліку робочого часу формується автоматично. При створенні Стікера він за замовчуванням не дозволений (Дозволити табелі має значення False).

Ви можете дозволити використання Табеля робочого часу навіть якщо журнал часу Стікера вже містить Треки. Використовуйте кнопку Експорт до табелю після того, як його дозволите.



Слід зазначити, що Завдання Проекту та відповідний йому Стікер мають один і той самий Табель обліку робочого часу.

Управління доступом користувачів до Стікерів

Можливо такими способами:

  • Ексклюзивні користувачі – дозволяє визначити користувачів, які мають ексклюзивний доступ до Стікеру.
  • Лише треки користувача – дозволяє відображати у Стікері лише Треки поточного користувача.


Перегляд всіх Треків Стікерів

Щоб відобразити всі Треки, доступні користувачеві, скористайтеся розділом Усі треки часу. Тут доступні всі інструменти інтелектуального аналізу даних, що існують у Odoo: списки, графічні та табличні звіти.



Короткострокове планування як інструмент організації команди

Планування робочих годин співробітників

Планування відпрацьованого співробітником часу здійснюється за показником Відпрацьовані години. Відповідний запис може бути зроблений, за його відсутності, в процесі роботи користувача автоматично на поточну дату або доданий вручну на потрібну дату.

За замовчуванням значення Відпрацьованих годин розраховується зі стану налаштувань облікового запису співробітника: Робочі години за замовчуванням та Режим два тижні, а потім змінюватися відповідно до необхідного значення.

Планування робочих цілей співробітників

Планування робочих цілей співробітників здійснюється шляхом створення списку існуючих Стікерів відповідно до вимог пріоритетів виконуваної роботи. Співробітники можуть самостійно створювати такі плани під наглядом уповноваженої посадової особи.



Оцінка сумлінності виконавців робіт

Щоденний набір показників, що дозволяє визначити різницю між часом початку робочого дня співробітника (Робота з) та часом початку першого Треку (Час першого треку), а також часом закінчення останнього Треку (Час останнього треку) та часом закінчення робочого дня співробітника (Робота до). Оцінка цих показників разом із показником Відпрацьований час дозволяє оцінити корисність використання співробітником робочого часу.


Звіти як інструмент оцінки ефективності руху до поставленої мети

Звіт про витрачений час

У ньому досліджуються показники часу, витраченого співробітниками не тільки у певні календарні періоди, а й на досягнення цілей, які інтерпретуються у додатку за допомогою Стікерів. Тут доступні всі інструменти інтелектуального аналізу даних, що існують у Odoo: списки, графічні та табличні звіти.



Звіт про корисне завантаження

Він показує корисне завантаження співробітника (Справжнє корисне завантаження (%)), яке розраховується щодня як відношення відпрацьованих годин (Тривалість трекера) до загальної кількості запланованих робочих годин (Відпрацьовані години) співробітника у відсотках.

Для порівняння у звіті показано очікуваний коефіцієнт корисного завантаження (Очікуване корисне завантаження (%)) співробітника, який задається налаштуваннями його облікового запису.

Тут доступні всі інструменти інтелектуального аналізу даних, що існують у Odoo: списки, графічні та табличні звіти.

Звіт про короткострокове планування

Дозволяє відстежувати планові цілі роботи співробітників (Стікери) у різні календарні періоди.

Оцінка інформації, отриманої на етапі планування, допомагає покращити організацію виконуваної роботи та прискорює досягнення поставленої мети.

На цьому ми завершимо ваше ознайомлення з основним модулем Додатку. Як ви зрозуміли, його основне завдання: фіксація витрати робочого часу співробітників, короткострокове планування робіт та звітність. Цим модулем не створюються Стікери. Вже у наступних публікаціях ми розповімо про процедуру їхнього створення.


(Далі буде)

Tags: Загальний тайм-трекер, Odoo

Продукти, пов'язані з цією публікацією

Схожі повідомлення

Коментарі

Напишіть свій коментар

Каптча